motherboards

Search:

Type: Posts; User: Cyberburnout; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Re: MSI Z97 Gaming 9 AC Motherboard Review

    hey Kenny wanna trade. I happen to have this Gigabyte SLI board. Hahahaha:rofl:
  2. Re: MSI Z97 Gaming 9 AC Motherboard Review

    Smexy board! MSI has some great looking products. The two MSI boards I have I couldnt be happier with. Review is very detailed as always. great job kenny!
  3. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    Those are not too bad. if you are not running them at max of course. I ran them at about 3/4 power and got great airflow and the noise was muffled by the case doors. Overall pretty quiet. Besides I...
  4. Replies
    7
    Views
    82

    Re: I Love Phanteks Cases

    Yeah I agree. I think Phanteks hit a home run with this line of cases. I love the look and the functionality. If I picked up one it would have to be a White Primo. I want to stuff that SOB with...
  5. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    Good points sir. They are not brown/tan ugly but they are not very attractive. Paint would help with that. I do not disagree with what you are saying about fan curve and all that.

    My previous...
  6. Re: EK Water Blocks Survey (Round 2 - With 40 prizes!)

    Thanks EK! was awesome of you to stop by and ask us to participate.

    Sorry everyone couldn't win. Keep your head up for the next time!
  7. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    Yeah yeah. That doesn't fix ugly. Which the Grandflex are. Static pressure blah blah. To gain a half a degree maybe 1 yippee! Too much hype put on that number in my opinion.
  8. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    didnt see you say it was on a rad so i assumed they were for the case. Still doesn't change much for me. Hate all that fan noise. The fans that came with the Glacer 240L are like that. Loud as hell...
  9. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    :rotf:wth :rofl:
  10. Re: EVGA GeForce GTX 760 4GB Dual FTW ACX SLI

    Easy choice. The Titan black is an overpriced under performer for that price toy for rich kids. Pass on it. Save yourself some money. Price/Performance doesn't add up just like the first Titan. Get a...
  11. Replies
    24
    Views
    308

    Re: Which 120mm and 140mm fan?

    So why did you ask pot head? lol

    I would go with the 140 Cougars. Any 2000RPM fan is bound to be noisy. 140 or even the 120s will move enough air in and out of the case at a lower RPM without...
  12. Re: EK Water Blocks Survey (Round 2 - With 40 prizes!)

    Well I hope you get one Smiki! FIngers crossed for you! I love tech t-shirts.
  13. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    lol That sir is gross but insanely funny at the same time.
  14. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    Damn Smiki your a spankmaster!
  15. Re: EK Water Blocks Survey (Round 2 - With 40 prizes!)

    Sweet! Got me a T-shirt on the way! Thanks EKWB!
  16. Replies
    3,167
    Views
    151,471

    Sticky: Re: The Official I just "Got" Thread

    Nice win bro I am using a Mionox avior 7000. Love it.
  17. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    And never watch free porn again? Stop talking crazy! Porn is why the internet is so popular. Sites like PureOC and Ebay are places to go until you are ready for the next round of spanking it. :rofl:
  18. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    Well i tracked your tracking with my own tracking! So there!:moon:
  19. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    :rock:
  20. Re: You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    Yes we all know we are being tracked. So stay off the rabbit porn sites!! :rotf: It was an article explaining the newest way so people are informed of the developments of tracking software.

    This...
  21. You Are Being Tracked Online By A Sneaky New Technology

    You are likely being tracked online by a sneaky, new technology that works without your consent, and can track you even if you use anti-tracking toolbars or strict privacy settings.
    How is this...
  22. Replies
    18
    Views
    447

    Re: Done with Asus!

    Awesome stuff. Glad that board is working out for you. ASRock does make a few boards that right at the top, the extreme 9 being one.
    Who needs sleep mode and restart anyways! Just pull the power...
  23. Replies
    20
    Views
    288

    Re: NZXT X31, X41 and X61

    Yeah kicking nuts! Lol hey Vinny next time don't tell them you are reviewing something! Leave them in the dark. Haha
  24. Replies
    37
    Views
    373

    Re: VADER rebuild

    Lol i saw gasoline and my heart skipped! I don't use anything to put seals and rings back. Just patients. Don't push or stretch the ring. Press lightly into place.
  25. Replies
    12
    Views
    150

    Re: Enermax AIO coolers

    :spank:
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4